بهترین دفاتر برای ثبت شرکت و برند کدامند؟ بهترین دفاتر برای ثبت شرکت و برند کدامند؟ بهترین دفاتر برای ثبت شرکت و برند کدامند؟ بهترین دفاتر برای ثبت شرکت و برند کدامند؟ بهترین دفاتر برای ثبت شرکت و برند کدامند؟
آدرس جدید سایت : http://finestplacetowork.rozblog.com/
سه شنبه 01 خرداد 1403
آرشیو
آمار
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 2
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 1
باردید دیروز باردید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 1
بازدید ماه بازدید ماه : 57
بازدید سال بازدید سال : 251
بازدید کلی بازدید کلی : 280

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.145.54.7
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
جستجو

:: جستجوگر پیشرفته سایت ::




 

ثبت مارک پارسی و ثبت مارک لاتین

 

بعنوان تعدادی مثال از مشهورترین برندها می شود به Apple , Samsung و BMW اشاره کرد . برندهای غیر لاتین یا این که پارسی برندهایی می‌باشند که به صورت پارسی در سازمان مالکیت صنعتی و معنوی طی مراحلی که جزئیات آن در تارنما ثبت کمپانی وجود دارد به ثبت می رسند . جهت ثبت برندهای پارسی میبایست مجوزی بر اساس کار مربوط به آن اسم تجاری ارائه شود . درضمن قابل ذکر است که اسم تجاری متبوع می بایست الزاما دارنده ریشه پارسی در تمدن کلمات پارسی باشد . برندهای لاتین برندها یا این که اسم هایی می باشند که در آنان حروف لاتین به فعالیت می‌رود و ملاک ثبت آن در سازمان مالکیت صنعتی و معنوی گرفتن مجوز عمل دارای ربط به انضمام کارت بازرگانی دارای ارتباط میباشد . قابل ذکر است که ثبت مارک های مشهور که به اسامی مشهوره آوازه یافته اند بر خلاف ضوابط دربین المللی میباشد و غیر قابل ثبت هم می‌باشند .

طریقه گزینش صحیح مارک

 

گزینش اسم و مارک یک کدام از اصول حساس در آستانه یک کسب وکار تازه است . با ثبت مارک درواقع گامی جهت شناسایی محصولا و سرویس ها به مشتری برداشته اید . همینطور می توان از گزینش اسم تجاری بعنوان یکی‌از اصول اساسی و با اهمیت در آستانه فعالیت تازه یاد کرد که می بایست در برگزیدن آن اعتنا حتمی را به فعالیت بیاورید . اسم تجاری که تعیین می‌کنید می بایست معمولی باشد تا به این ترتیب مارک شما به سهولت تلفظ شده و به خاطر سپرده شود . یکی مهمترین نکاتی که بایستی در گزینش اسم تجاری مورد اعتنا قرار اعطا کرد این است که طریقه تلفظ مارک می بایست با صورت نگارشی آن یکی باشد تا مشکلی در سرچ وب یوزرها به‌وجود نیاید در حقیقت یکی دیگر از خصوصیت های حتمی و کلیدی در ثبت مارک , وب پذیر بودن آن است .

 



برچسب ها : برند سازی , برند ,

نویسنده : شادی
[ سه شنبه 20 خرداد 1399 ] [ 16:59 ]
بازدید : 20


:: نظربدهید ::
کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

تمامی حقوق متعلق به وبسایت بهترین دفاتر برای ثبت شرکت و برند کدامند؟ می باشد. قدرت گرفته از رزبلاگ - طراحی و کد نویسی مجدد توسط : تیم طراحان رزبلاگ - طراحی و کد نویسی توسط : skydesign.